Sabtu, Disember 1

Fening kepala eee...


Dua hari aku ada problem bila nak layari internet . Talian ada , tapi bila klik saja , akan keluar ayat ni “”WINDOW CANNOT ACCESS THE SPECIFIED DEVICE, PATH OR FILE.YOU MAY NOT HAVE THE PERMISSIONS TO ACCESS..dot..dot dot. Bisik hatiku mungkin laptop rosak , internet punya pasal , walaupun keletihan , aku ke bangunan Low Yat , jalan Bukit Bintang , jumpa member yang pakar dalam bidang repair. Periksa punya periksa , katanya ok. Mungkin aku yang tak ok kot, bisik hatiku .

Tiba saja di rumah , macam tu juga. Hubungi rakan lagi minta datang kerumah ,  at last katanya line/modem bermasalah. Cepat-cepat aku hubungi pusat kawalan internet walaupun jam dinding ke angka 2 pagi .

Walaupun talian 'wifi' penuh tidak semestinya kita boleh buka internet, satu pengajaran dan ilmu yang aku terima hari ini. Terima kasih rakan.

Dua hari tak layari internet bagikan kehilangan sesuatu, mmm..dah sebati katakan..eee..